dinsdag 16 augustus 2011

Nieuwe sensoren voor CGM. ervaringen - 2

In het vervolg mijn eerste verlag over de eerste ervaringen met de enlite sensoren even een korte update. Bij de eerste sensor ging alles geweldig. Werkte prima gedurende een week. De tweede sensor deed het een stuk slechter. Bij kalibreren zat de werkelijke waarde vaak behoorlijk ver af van wat de sensor aangaf. De derde sensor gaf na twee dagen al de geest. Niet fijn. Medtronic is bezig met een analyse. Ik ben benieuwd.

De vierde sensor is na een halve dag onbruikbaar. Dat is mijn eigen schuld want ik bleef met een handdoek achter het ding haken. Weg zestig Euro :-( Dat is me in anderhalf jaar met de Sof Senor nog nooit gebeurd.
Wat mij betreft is de conclusie dat het bevestigingssysteem niet voldoet. In het vervolg altijd maar een extra Tegaderm pleister er overheen. Jammer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten