dinsdag 16 augustus 2011

Ditzo = toppie

In april heb ik bij Ditzo een autoverzekering afgesloten. Gaat allemaal heel simpel en snel via de website. Ditzo is een echte prijsvechter, maar ja dacht ik, ik heb sinds ik m'n rijbewijs heb (1971) nooit schade gehad. Jawel hoor in juni een heftige parkeerschade. Bij Ditzo hoef je geen eigen risico te betalen en niets voor te schieten als je bij een aangesloten garage je reparatie laat uitvoeren. Ook krijg je een gratis leenauto. Die auto krijg ik van m'n eigen garage ook, dus ik wilde toch maar naar mijn eigen garage gaan. Best wel benieuwd hoe het allemaal zou gaan. De schade heb ik telefonisch gemeld toen ik bij mijn garage was. Via een gratis nummer werden we gelijk geholpen. Schade opgenomen en afgesproken dat er de volgende dag een schade-expert zou komen kijken. Binnen drie weken is het geld door Ditzo op m'n rekening gestort. Echt klasse en een vette pluim voor Ditzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten