dinsdag 14 december 2010

Reaal regelt het allemaal. Maar niet heus

In oktober stond mijn auto geparkeerd bij de Makro. Onder het oog van vele camera's reed iemand een deuk in m'n spatbord. De dader meldde zich keurig bij de receptie. Samen een schadeformulier ingevuld. Dit formulier gestuurd naar mijn tussenpersoon. De tegenpartij is verzekerd bij Reaal. De maatschappij geeft goedkeuring voor reparatie. Het eenvoudigst was als ik de rekening even zou voorschieten. Dat dus maar even gedaan. Op 14 oktober is de rekening naar de tegenpartij opgestuurd. De kosten waren nog ruim lager uit dan het bedrag waar rekening mee was gehouden in de offerte. Nu twee maanden later zijn we een hele hoop gedoe verder maar heb ik nog steeds mijn geld niet. Op mails met ultimatum wordt niet gereageerd.
SLECHT, SLECHT. Googelen op Reaal regelt het allemaal levert heel veel negatieve reacties op. Deze kan bij het lijstje. U bent gewaarschuwd!

EDIT

Vandaag (15-12) dag later. N.a.v. een klacht die ik gisteren bij Reaal indiende ben ik zojuist gebeld. Het gaat allemaal goed komen. Het lag aan een bureau waaraan alles was uitbesteed. Die gaan het in de toekomst beter doen, #WeBlijveHopen. Conclusie wat mij betreft: klagen helpt. Bloggen en twitteren ws ook. Ik wordt nu op twitter gevolgd door @reaal. Welkom zullen we maar zeggen ;-)

Nogmaals EDIT

Vandaag (28-12) nog steeds geen geld ontvangen. Op twitterberichten krijg ik wel reacties in de trand van "wie heeft u gebeld de vorige keer" maar geen (indicatie van) oplossingen. Als zeer tevreden klant van de ASN bank vind ik het schokkend dat de moedermaatschappij ook dit soort clubs bevat. De bezem moet maar eens heel goed door die organisatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten